28 mei 2020 333 x bekeken

‘In 1968 durfde Leen Hoogvliet het aan om een kruidenierswinkel te openen die anders was dan men tot die tijd gewend was. Verpakte producten werden rechtstreeks vanuit dozen en kratten verkocht in een kale loods in Kwintsheul. De winkel heette Cash ‘n’ Carry en trok belangstellenden uit het hele land naar het Westlandse dorpje. Hoewel het fenomeen ‘supermarkt’ niet nieuw was, presteerde Leen het om met deze nieuwe formule vierhonderd producten voor de allerlaagste prijs te verkopen. Hij durfde het aan, nam de gok en won.’

Wij zijn er reuze trots op dat de succesvolle supermarktketen Hoogvliet met zo’n 6000 medewerkers gaat werken met LearnLinq: het leerplatform voor cursusadministratie, planning en opleidingsmanagement. Afgelopen week vond de kick-off plaats voor de implementatie hiervan. Al ‘zoomend’ namen we de start door. Key Accountmanager Bianca Vonk vertelt enthousiast: “De eerste medewerkers starten medio september met het leren en ontwikkelen via LearnLinq. Ze krijgen via LearnLinq trainingen om hun werk zo efficiënt en veilig mogelijk te kunnen doen. We gaan er samen een modern en gebruiksvriendelijk leerplatform van maken.” Ook opleidingscoördinator Ellen Remerink en HR-medewerker Astrid Treur-L’Herminez van Hoogvliet zijn erg gemotiveerd om ermee aan de slag te gaan. Op naar een mooie samenwerking. We hebben er zin in!