Wie kom je tegen aan de telefoon, op de chat of in de email?

Onze Support experts stellen zich aan je voor.

Francis

Ik ben Francis, administratief medewerker bij LearnLinq. Ik houd de klantadministratie bij, doe de facturatie en ben het eerste aanspreekpunt voor PulseWeb en Content. In mijn vrije tijd maak ik graag verre reizen en pas ik op de kleinkinderen.

Fred

Als Service expert en Support medewerker streef ik naar een optimale oplossing voor klanten. Ik los problemen op een analytische manier op en werk graag klantgericht, efficiënt en nauwgezet. Behulpzaam en goed luisteren typeren mij. Ik vind het belangrijk en leuk om het persoonlijke contact met klanten te onderhouden.

Jan

Ik ben Jan, Support medewerker bij LearnLinq. Ik vind het erg belangrijk om goed contact te hebben met klanten. Heb je een probleem met LearnLinq? Ik los het graag voor je op! In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te sporten. In het weekend ben ik dan ook vaak te vinden op het voetbalveld, waar ik zowel train als zelf voetbal.

Jasper

In mijn werk als Support medewerker haal ik veel energie uit een tevreden reactie. Ik zoek situaties graag uit om een duidelijk antwoord te kunnen formuleren. Naast mijn werk kijk ik graag films en Formule 1. Daarnaast vind ik het heerlijk om te hardlopen.

Linda

Ik omschrijf mezelf als gedreven en klantgericht. Ik ben een Support medewerker in hart en nieren. De klant staat bij mij op de eerste plaats. In mijn vrije tijd ben ik patissier.

Liz

Als Support medewerker hou ik mij graag bezig met het onderzoeken en analyseren van problemen. Ik vind het leuk om direct contact te hebben met de gebruikers van LearnLinq. Mijn behulpzaamheid komt goed van pas in deze functie en zet ik dan ook graag in. Naast mijn werk studeer ik International Business en ga ik graag salsadansen.

Manon

Als Support medewerker vind ik het fijn om mensen te kunnen helpen. Ik sta graag voor klanten klaar als ze een vraag stellen in de chat. In mijn vrije tijd mediteer ik veel en ben ik graag in de natuur. Verder doe ik een opleiding voor Energetisch therapeut.

Olivia

In mijn werk als Support medewerker krijg ik afwisselende vragen en uitdagingen. Erg leuk, want hierdoor blijf ik scherp. In mijn vrije tijd blijf ik mij ook graag ontwikkelen. Op dit moment leer ik de Japanse taal. Daarnaast vind ik het fijn om te sporten.

Silvia

Ik ben een van de salessupport medewerkers, van nature service- en doelgericht om voor elk probleem een oplossing te vinden. Ik help de klant graag met vragen over o.a. de mogelijkheden die Noordhoff kan bieden met de producten binnen de organisatie. Voor vragen over lopende contracten, offertes en proeflicenties kun je ook bij mij terecht.

Heb je een probleem, een technische vraag of heb je andere ondersteuning nodig?

Je kunt ons het snelst bereiken door in te loggen in jouw LearnLinq waarin je contact met ons kunt opnemen via de ‘Chat’ button rechts onderin. Uiteraard kun je ook onderstaand contactformulier invullen, wij nemen dan z.s.m. contact met je op.